Jak trzyma się World of Tanks?

World of Tanks to gra MMO białoruskiego studia Wargaming.net oparta na modelu płatności free-to-play. Oznacza to, że rozgrywka jest całkowicie darmowa, a dla chętnych udostępnione zostały mikropłatności wpływające na wiele czynników, od czysto kosmetycznych po wpływające bezpośrednio na rozgrywkę. W grze ścierają się dwie drużyny złożone z kilkunastu czołgów kierowanych przez graczy, których zadaniem jest zniszczenie przeciwników lub przejęcie odpowiedniego punktu kontrolnego. World Of Tanks ukazało się na rynku w 2011 roku i odniosło ogromny sukces, dzięki czemu gra ukazała się nie tylko na komputerach osobistych, ale też na konsolach siódmej i ósmej generacji.

Rozwój gry World of Tanks

Gra, nawet pomimo nieubłaganego upływu lat, w dalszym ciągu cieszy się ogromną popularnością i twórcy cały czas udostępniają nową zawartość. W dniu premiery w World of Tanks było dostępnych około 150 modeli czołgów. Na ten moment ich liczba się podwoiła, gdyż jest ich ponad 300. Dodatkowo, każdy z nich jest może zostać wyposażony w zaawansowane modyfikacje oraz otrzymać Pojawia się również coraz to więcej trybów gry, spośród których warto wyróżnić bitwę zespołową, wojnę klanów, szturm czy tryb twierdzy.

Nowy silnik w World of Tanks?

Obecny silnik graficzny, który wykorzystuje produkcja studia Wargaming.net to zmodyfikowany BigWorld Technology. W czasie premiery gry oferował on zaawansowany model zniszczeń, który brał pod uwagę między innymi kąt uderzenia pocisku i grubość pancerza. Umożliwiał też całkiem przyzwoite niszczenie otoczenia. Niestety, z biegiem czasu grafika widocznie się zestarzała. Twórcy chcą wyjść naprzeciw oczekiwaniom fanów i zaimplementować w World of Tanks silnik Havoc, który wykorzystywało chociażby Far Cry 4. Pierwsze informacje na ten temat ukazały się już w 2014 roku, lecz do dzisiaj nie wiadomo, kiedy ta zmiana wejdzie w życie. W Internecie można jednak znaleźć oficjalne prezentacje możliwości nowego silnika, a te są naprawdę ogromne.

Dodaj komentarz

Ten Miesiąc: